TEKKEN 8 - Armor King
Blomstrende ondskab Hælbryderen Armor King deltager i kampen! Armor King er drevet af hævn, og han vil besejre sin ærkefjende – den mand, der dræbte hans bror. Vi præsenterer King, som er opsat på at afslutte sit blodtørstige hævntogt og udfordre den mørke bryder. Armor King bryder seglet på en forbudt manøvre, som hans bror i al hemmelighed har lært ham. "Jeg vil tage mesteren ned, uanset hvad der skal til. Alt er fair i min verden. Dette ... er ondskabens liv. Og det er mit at leve fuldt ud!" Indhold: - Armor King som en spilbar figur *Man kan også få pakker, der omfatter ovenstående indhold. Vær venligst opmærksom på dobbeltkøb.