TEKKEN 8 - Anna Williams
Lightning Scarlet Den betagende smukke og dødbringende eks-snigmorder Anna Williams deltager i kampen! Anna bliver igen drevet af trangen til hævn, og hun er bevæbnet med ikke blot et nyt hemmeligt våben, men også en ny kampstil, så hun endelig kan få bugt med Nina. "Bare vent, Nina. Inden længe vil den kære Tom og jeg få dig til at ligge på knæ og bede om nåde." Indhold: - Anna Williams som en spilbar figur *Du kan også få pakker med det ovenfor nævnte indhold. Vær venligst opmærksom på dobbeltkøb.