Teardown: The Greenwash Gambit
Modtager overførsel ... Hinsides Löckelles velkendte himmelstrøg ... Der er opstået en ulykke under en rutinemission, hvis formål var at teste de nye Quilez-thrusters for solorumrejser, og nu er en enlig Löckonaut strandet meget langt fra Löckelle. Dette er stedet, hvor Eco-Friendly Operations Corporation efter sigende skulle have fundet den ultimative løsning på affaldshåndtering – i hvert fald ifølge dem selv. Slå dig sammen med Tier-1 og Mainframe, de sidste blandt oprørerne, på en mission for at standse E.F.O. Corp., inden de ødelægger planeten med deres kunstige sort hul-affaldssystem. INDEHOLDER - Oplev anomalier i rummet, såsom krystaller, der kan påvirke tyngdekraften, og den bekymrende trussel fra et kunstigt sort hul. - Udforsk og undslip udenjordiske baner. - Sørg for at få det rette tilbehør til din rumdragt, og brug de nye værktøjer til at komme rundt og ødelægge ting. - Mød din loyale rejsefælle, Tier-1, og dan et venskab, der måske kan redde galaksen.