Teardown: Folkrace
Du er blevet inviteret til at dyste i det lokale folkeræs. Kan du skabe variation i dine forretningseventyr inden for nedrivningsræs? Folkrace er en kampagneudvidelse for en enkelt spiller, der introducerer masser af nye køretøjer og en række destruktive racerløbs-tilstande mod computerstyrede modstandere. Sæt dit mod på prøve på banen mod dine rivaler, og udvid din bilsamling, når du vinder mesterskaber.