Target Führer
"En hemmelig nazi ubådsfacilitet, der er skjult i et afsidesliggende hjørne af Middelhavet, truer de allieredes skibsfart. Da agenten, Karl Fairburne, forsøger at myrde basens kommandør, ser han at hans mål allerede er blevet myrdet, henrettet af en hemmelig besøgende. Karls mission ændres: Gå efter Der Führer! Ødelæg ubådsbasen og dræb Hitler på så mange måder, som muligt i denne mission for 1-2 spillere, der kan spilles igen og igen."