Tanya Bundle
KØB IKKE, HVIS DU EJER KOMBAT-PAKKEN. Bundle med rabat. Få den nye spilbare karakter Tanya sammen med tre nye karakterhuder fra Klassic Skin Pack 1. Ejere af Kombat Pack får forhåndsadgang og skal ikke købe separat.