SWORN - Monk Cosmetic Pack
Udnyt det guddommelige med Monk Pack's fire karakteristiske våbenskins — Morningstar Mace, Alchemist's Staff, Sacred Tome og den uhyggelige Demon Chime. Heretic Outfit markerer dig som en afvigende munk, der trodser traditionen. Monk Cosmetic Heretic Outfit - Klædedragten til en kætter, en munk, der forlod Fae Council for at følge Morgan Kosmetisk stridskølle Morningstar Mace – En spidskølle, der er lavet til at knuse rustninger. Kosmetisk magisk stav Alchemist's Staff – En stav til mørk spådom, der er omsmiddet til gejstligt brug. Kosmetisk bog Sacred Tome – En guddommelig bog, hvor kraften strømmer fra hver eneste side. Kosmetisk klokke Demon Chime – En klokke, hvis ringetone sender mørke fornemmelser gennem ofrene.