SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris
De har altid delt de samme øjeblikke. De troede, at det ville være sådan for evigt. ――― Kirito vågner i en komplet ukendt virtuel verden, men noget ved den føles bekendt ... Kirito skal ud på eventyr i det seneste rollespil i serien, og det foregår i Underworld, en omfattende verden, som blev introduceret i SWORD ART ONLINE-animeserien. Du får flydende kampe i realtid og spækket med action via en kombination af evner med sværdet, hellige kunster og dine yndlingsfigurer fra SAO. Kirito møder en dreng ved navn Eugeo. Et sted dybt i deres hjerte findes der et dvælende løfte. De tager sammen ud på eventyr for at få det løfte til at gå opfyldelse og undgå at miste hinanden. Intet kan forhindre dem i at nå deres mål.