Swapshot (Xbox)
Brug din teleporteringspistol til at løse puslerier og nå de højere platforme i et charmerende 2D-eventyr! Gør dig klar til et intenst platformseventyr med verdens modigste lille pige! I Swapshot er du en frygtløs heltinde, der er udstyret med en teleporteringspistol. Din mission er at overvinde en række udfordringer i en 2D-verden fyldt med hjernevridende puslerier. Udforsk de 35 omhyggeligt designede baner, der er fulde af forræderiske pigge og snedige fælder. Brug din pistol til at ramme teleporteringsbokse og byt position med dem for at åbne en verden af strategiske muligheder.