Surviving Mars - Stellaris Dome Set
Stellaris-kuppelsættet er et tematisk sæt visuelle skins til marskuplerne, med et futuristisk design og stjerneformede elementer. Det fås til følgende kupler: - Basiskuppel: en lille kuppel, der egner sig til koloniens tidlige dage. - Mellemkuppel: et mellemstort kuppeldesign. - Oval kuppel: et langstrakt kuppeldesign, der har plads til to spir. - Mega-kuppel: det mest avancerede og rummelige kuppeldesign.