Surviving Mars: Project Laika
Bondegårdsdyr Opdræt op til otte forskellige bondegårdsdyr, herunder køer, kyllinger og grise, på græsningsarealer på Mars. Bondegårdsdyr kan opdrættes på bondegårde inden for eller uden for kuplerne med henblik på at brødføde koloniens beboere, og kræver – afhængigt af deres størrelse – typisk mere vand end afgrøder. Marsboerens bedste ven Project Laika byder på 25 forskellige kæledyr lige fra velkendte kæledægger som katte, hunde og kaniner til uventede størrelser som lamaer, pingviner og næbdyr. Når du har terraformet planeten tilstrækkeligt, begiver kæledyrene sig udenfor for at udforske buske og træer i nærheden.