Surviving Franchise Bundle
Fra Mars' kolde forvitringsskorpe til resterne af en ødelagt jord, vil disse to overlevende kolonibygger-hits fra Paradox Interactive teste din styrke. Er du klar? Din koloni afventer din ordre. Surviving Franchise Bundle indeholder: Surviving Mars Kolonisér Mars og afdæk hendes hemmeligheder med færrest ofre. Udfør din strategi og forbedr din kolonis chancer for overlevelse, imens du låser op for denne fremmede verdens mysterier Surviving the Aftermath Overlev og fungér i en postapokalytisk fremtid - ressurcerne er sparsomme, men en chance byder sig. Byg den ultimative katastrofesikre koloni, beskyt dine nybyggere og genopbyg civilisationen af en verden i grus. Husk: Verdens ende er kun begyndelsen.