Surf & Sun Decoration Pack
Kiln Surf and Sun Decoration Pack indeholder 22 nye farverige dekorationer til dit keramik, bl.a. 11 nye klistermærker, 4 nye toppere, 4 nye fastgøringer og 3 nye farver glasur for at holde sommerstemningen kørende hele året rundt!