Supportingeniør & guld
Battle Islands supportingeniør plus 1000 guld (bonusvaluta) Køb denne samlede pakke, der ikluderer en supportingeniør og guld. Øg bygningers og forsvarets produktion, mens du samtidigt fylder kassen.