Super Star Blast
Super Star Blast er et rumbaseret spil med udfordrende niveauer af stigende vanskeligheder. Alle fjender skal være skudt ned for at afslutte et niveau og gå til den næste. En scanner rundt om spilleren fortæller omtrent hvor fjenderne er placeret. Spillerskibet kan flyve fremad for at angribe og tilbage for at kæmpe under tilbagetrækningen mod modstanderne. Efter rydning af et niveau kan du købe udstyr til at øge skibet, samt ekstra skjold og ildkraft eller flere skibe. I lokal multiplayer-tilstand kan op til 4 spillere kæmpe sammen gennem niveauerne (kampagnemodus) eller få hinanden i en kamp (konkurrence mode).