SUPER SONIC
Drøn gennem banerne hurtigere end Sonic ... som Super Sonic! Du skal forvandle dig til Super Sonic og drøne gennem mere end 20 Modern Sonic- og Classic Sonic-baner. Hvis du samler det rette antal ringe, går Super Sonic i action, så du får evnen til at sprinte gennem banerne med lynets hast. Bemærk: Du bliver ikke rangeret, når du bruger Super Sonic. SONIC FORCES er det nyeste Sonic the Hedgehog-spil, hvor du kan lave din helt egen figur med slagkraftige hjælpemidler og sprinte igennem rullende ødelagte landskaber som Modern Sonic og katapultere dig forbi farlige platforme som Classic Sonic.