Sun Wukong VS Robot
Gør dig klar til at løbe, hoppe, kæmpe og udforske! Sun Wukong VS Robot er et mini-retro-pixel-metroidvania-spil, der er inspireret af de klassiske “old school”-spil. Sun Wukong er blevet vækket. Vores helt dukker op i hjertet af en mekanisk labyrint og har medbragt legendernes våben. Men ... han er taget til fange af en hjernevrider, som er placeret i hans hoved. For at genvinde sin frihed, må Wukong overvinde fire robotter. Features: * Klassisk platformsmekanik. * Lås op for egenskaber ved at bruge erfaringspoint. * 3 talenter der kan opgraderes. * Side-scrollende labyrint med mange rum.