Stridshest
Der er utallige heste i Red Dead Redemptions enorme verden, men ingen er stærkere, hurtigere eller hårdere end stridshesten. Uanset om du stormer banders tilholdssteder, leder efter skjulte skatte i vildnisset eller flygter fra lovens lange arm, giver stridshesten dig en fordel i stort set alle situationer.