Stellaris: Plantoids Species Pack
Plantoids Species Pack introducerer en ny fænotype med unikke egenskaber og civics, nye skibe og et nyt udvalg af spillerportrætter og bymiljøer. Plantoids giver spillere mulighed for at spille som en plantelignende art, der er blevet bevidst og er begyndt at sprede sine slyngtråde ud over galaksen for at kunne slå rødder på nye planeter og lade nye civilisationer spire. Med nye artsegenskaber, som muliggør fremspirende befolkninger og fototropiske ressourcebehov, og evnen til at terraforme nye Gaia Worlds kan spillere så kimen til deres imperier og lade dem forgrene sig på nye måder. Plantoids indeholder: Nye civics Nye artsegenskaber Nye artsportrætter Nye skabeloner til Plantoid-skibe Ny kunst til bymiljøet OPDATERING (2021) Med 3.1-opdateringen til Stellaris er der virkelig kommet nye skud på stammen med Plantoids Species Pack, som indeholder særlige Plantoid-egenskaber og Plantoid-civics. Spillere kan nu gøre deres borgere fototropiske eller endda radiotropiske, eller de kan bruge Idyllic Bloom-civic'en, som gør det muligt at terraforme planeter, så de bliver til Gaia Worlds, eller Catalytic Processing-civic'en, som kan forvandle mad til legeringer. Disse tilføjelser er nu tilgængelige til samme pris som normalt i Plantoids Species Pack!