Stellaris: Grand Archive
Hvad skal der til for at indeslutte en galakse? Med Grand Archive-historiepakken kan du afdække og fremvise de mest sjældne skatte i hele kosmos – både levende og døde. Opbyg en enestående samling af xeno-geologiske artefakter, levn fra glemte civilisationer og utæmmet rumfauna i dit Grand Archive, en banebrydende ny megastruktur. Vil du blive galaksens største kurator eller sælge dine fund for uanede rigdomme? Udnyt den avancerede gravity snare-teknologi til sikkert at indfange og studere rumfaunaen. Klon disse væsener for at skabe flåder, der er tilpasset gennem genetiske mutationer. Men træd varsomt – to nye dødbringende arter, de asteroideboende Cutholoids og de uhyggelige Voidworms, strejfer nu rundt i galaksen. Udforsk, saml og fremvis. Galaksen er nu din personlige skattekiste. Nøglefunktioner: Grand Archive En monumental ny megastruktur, der bevarer og viser galaksens sjældneste og mest værdifulde artefakter. 151 eksemplarer at samle (og flere tilgængelige med andre DLC'er!) Fra historiske relikvier til vilde rumvæsner, skab den ultimative galaktiske udstilling. Vivarium Fang og avl vilde rumvæsner, hvorefter du kan forbedre dem genetisk for at bygge brugerdefinerede flåder. Ny krise midt i spillet: Voidworm Plague Stå over for rædslen fra et voldsomt Voidworm-angreb, og red dit imperium – eller se det falde. To nye oprindelser Treasure Hunters og Primal Calling To dødbringende arter af rumfauna Voidworms og Cutholoids To nye samfundsborgere Galactic Curators og Beastmasters To nye traditionstræer Archivism og Domestication 17 nye relikvier Opdag kraftfulde nye relikvier, der vil hjælpe dig med at erobre og samle. 3 nye musiknumre Fordyb dig i den kosmiske pragt med ny musik, der forbedrer din udforskning af galaksen.