Stellaris: Federations
Krigens ypperste kunst er at besejre fjenden uden kamp. Med Stellaris: Federations-udvidelsen kan du strække dit diplomatiske herredømme ud over hele galaksen som aldrig før. Alle knep gælder, når du er oppe mod både venner og fjender med masser af nye muligheder for indflydelse, manipulation og dominans – uden at affyre et eneste skud. Funktionerne inkluderer: - Udvidede federationer. - Galaktisk fællesskab. - Oprindelse. - Nye baser og konstruktioner.