Stellaris: Console Edition - Expansion Pass Five
Expansion Pass Five indeholder: Nemesis: Afgør, hvilken skæbne en ustabil galakse skal have, i denne fulde Expansion. Nemesis tilføjer spionageredskaber og en vej til magten som Galactic Custodian, der undgår slutspilskriser - eller muligheden for at være slutspilskrisen som Menace - nogle af de mægtigste redskaber nogensinde i Stellaris. Aquatics: Gå ind i livet som søfarende civilisation, når du sejler ud i galaksens åbne vidder med Stellaris' mest fængslende pakke nogensinde: Aquatics Species Pack! Overlord: Lås op for det næste niveau for dit imperie med denne fulde Expansion. Led en galakse med nye mulige undersåtter mod storhed eller underkastelse. Nye systemer giver mange muligheder for at specialisere dine vasallers roller i dit imperie, erobre nye planeter og undersåtter og skabe nye storslåede megabyggerier, så du hurtigere kan udvide din magt.