I en uendelig stor galakse er selve naturelementerne under forandring. Cosmic Storms er en ny mekanisk udvidelse til Stellaris, hvor himlen byder på otte nye stormtyper, fyldt med farer og fremtidsperspektiver. Fra elektriske storme, der anvender lynets kraft, til den mageløse neksusstorm, et galaktisk uvejr uden sidestykke. Du skal træffe kloge beslutninger, hvis du skal føre dit imperie sikkert gennem det kaos, som disse naturfænomener har udløst. Tag på en rejse med Storm Chasers Origin, afdæk hemmelighederne bag to nye Precursors, eller udforsk stormene direkte med de nye Civics: Astrometeorology og Storm Devotion. Oplev de kosmiske kræfters majestætiske styrke og skønhed via smuk grafik og medrivende lyd. Bevæg dig gennem stormen, udnyt dens kraft, og bestem dit imperies skæbne. Stormene er på vej. Er du forberedt? FUNKTIONER: - 8 nye, dynamiske stormtyper. - Ny Origin: Storm Chasers. - 3 nye Civics. - Kort med vejrudsigt. - Nye teknologier, beslutninger og forordninger, der kan styrke et strategisk spil.