STEEP GOLD EDITION
Mærk suset i en enorm åben verden i Alperne, hvor der altid er nyfalden sne, og banen aldrig slutter. Bjerget er dit. Udforsk det. Spænd dig fast, tag dragten på, og kast dig ud i det. - MÆRK SUSET – Overvind verdens mest storslåede bjerge på ski, i vingedragter på snowboards eller som paraglider. - OPLEV UFORGLEMMELIGE ØJEBLIKKE MED ANDRE – Du kan tage på tur alene eller mødes med andre spillere, så I kan opleve suset og tage på spændende ture sammen. - VIS, HVAD DU KAN – Bevis, at du er bjergets konge i unikke og spektakulære udfordringer. - DEL ALT – Optag dine stunts, og del dem på sociale medier. Gold Edition indeholder spillet og Season Pass, som giver dig adgang til: - 3 DLC-pakker med ekstra sportsgrene, udfordringer og kostumer - 10.000 Steep-credits - Bonusbilletter til helikopteren - Et eksklusivt, sjovt kostume De tre DLC-pakker bliver tilgængelige på senere tidspunkter.