SteamWorld Build Mechanized DLC
Vi præsenterer dig for din nye, uundværlige følgesvend: Mech’en! Udnyt dens utrolige løfte- og slagfærdigheder for at påvirke blokke og bekæmpe et udvalg af forskellige trusler i din mine. Udforsk nye miner med nye gåder at løse, opbyg en ny bygning for at styrke dine nyfundne venner, og tørn sammen med nye og spændende fjender, som er fast besluttede på at få dig til at fortryde den dag, din skovl blev stukket i jorden. Når du har gravet din mekaniske kammerat frem, vil den slutte sig til dig og hjælpe dig med at flygte fra planeten. Som tidligere vogtere af disse miner, efterladt af civilisationen, som engang havde sit hjem her, er de skræddersyet til at løse enhver gåde, du støder på, ved at flytte, trække og løfte. Deres råstyrke vil også være en god hjælp, når det gælder om at bekæmpe afskyeligheden (The Abomination), en frygtindgydende fjende, som vil smadre dine forsvarsværker, hvis du ikke er omhyggelig! En ny bybygning: Mech-centret Denne bygning er stedet, hvor spilleren får adgang til unikke mech-opgraderinger, som vil hjælpe dig med selve udforskningsarbejdet ved at rengøre og løfte, men også med at blive stærke nok til at møde de voksende trusler, som lurer i dybderne. En ny fjende: Afskyeligheden (The Abomination) De patruljerer i mørket, så vær forsigtig med, hvordan du graver dig ned i de uforudsigelige dybder. De nye fjender kan dukke op flere gange, så sørg for at være klar til at overvinde dem, eller risikér at blive løbet over ende. Nye blokke og gådefunktioner at fornøje dig med 26 nye minefunktioner, blokke, maskinobjekter og genstande, du kan bruge til at holde styr på din mine med!