Startpakke til LIKE A DRAGON-serien
Vis dig som en sand drage i storslåede rollespilseventyr i både nutidens Japan og Hawaii som den ustoppelige håndlanger, Ichiban Kasuga, der sammen med en broget flok outsidere bliver til de helte, de aldrig havde forventet at blive. Denne pakke indeholder et nyt åbningskapitel i Like a Dragon-serien med to kritikerroste spil. Yakuza: Like a Dragon – kæmp med dit trofaste boldtræ, dan usandsynlige venskaber, og nedkæmp fjender med dynamisk rollespilskamp, og kom til bunds i mysteriet om, hvorfor din Yakuza-boss forsøgte at slå dig ihjel, efter at du har tilbragt 18 år i fængslet for at beskytte ham. Like a Dragon: Infinite Wealth – udlev dine vildeste fantasier i Japan, og udforsk alle Hawaiis hemmeligheder i dette hæsblæsende rollespilseventyr, der er så stort, at du kommer til at udforske hele Stillehavsområdet, hvor to farverige helte og deres forbundsfæller føres sammen af skæbnen og får en afgørende betydning for Yakuzaens fremtid.