StarLightRiders: HyperJump
Spræng sværme af fjender, og lad dine warp-drev op i retro shoot'em up-stil! Forsvar Jorden i dette hurtige arkadeskydespil! Tag kommandoen over HyperJump-fartøjerne, og skyd dig gennem sværme af fremmede angribere. Oplad dine warp-motorer ved at indsamle reaktorer – men pas på, fjenden slår hårdere tilbage, jo stærkere du bliver! Skift skudtyper i farten, slip skærmrydningsbomber og kædekombinationer for maksimal ødelæggelse. Bekæmp episke bosser i intens lodret-scrolling action, alt sammen drevet af lette fortællende transmissioner. StarLightRiders: HyperJump leverer klassisk arkadespænding med et moderne twist!