Starfield: Shattered Space
Shattered Space er en ny historieudvidelse til Starfield, Bethesda Game Studios’ episke rollespil og første nye univers i mere end 25 år. En mystisk kraft rør på sig i byen Dazra på House Va’Ruuns skjulte hjemplanet. Undersøg en skræmmende kosmisk trussel, udforsk en ny planet, og find unikke våben, rumdragter og udstyr i dette helt nye eventyr. Da et nødsignal fra en forladt rumstation udløser en rejse til Va’Ruun’kai, bliver et hemmelighedsfuldt slør endelig løftet for tilbederne af en guddom kendt som The Great Serpent. Dyk ned i en mørk og kompleks verden med House Va’Ruun, mens du navigerer et anspændt politisk landskab, opdager historien bag Va’Ruun-folket og hjælper med at afgøre skæbnen for fraktionen efter en ødelæggende begivenhed.