Starfield - 2700 Creation Credits
Få 2700 Creation Credits til brug i Creations-menuen i Starfield. Søg udvalget igennem i spillet efter kategori, og brug Credits til at købe indhold. Creations er kompatible med hovedspillet og officielle udvidelser.