Star Wars Republic Commando
Der er udbrudt kaos i hele galaksen. Som leder af en gruppe af Republic Commandos (Republikkens kommandosoldater) er din mission at infiltrere, overtrumfe og udrydde fjenden. Din gruppe følger dine ordrer og dine gerninger, så I arbejder sammen som en instinktiv og intelligent gruppe. Du er gruppens leder. De er dit våben.