Star Wars Outlaws Gold Edition
Star Wars Outlaws: Gold Edition giver dig adgang til grundspillet og sæsonpasset, herunder: - Star Wars Outlaws: Wild Card-historiepakken - Star Wars Outlaws: A Pirate's Fortune-historiepakken - Eksklusiv dag 1-mission: Jabba's Gambit - Kessel Runner-figurpakken - Hunter's Legacy-samlingen* - Cartel Ronin-samlingen* OPDAG EN GALAKSE AF MULIGHEDER Udforsk særegne områder med travle byer og kantinaer. Ræs gennem spraglede landskaber på din speeder. Hvert område byder på nye eventyr, unikke udfordringer og tillokkende belønninger til dem, der er parate til at vove pelsen. OPLEV EN ORIGINAL SLYNGELHISTORIE Lev højrisikolivet som fredløs. Vend enhver situation til din fordel med Nix ved din side: Skyd dig vej ud af problemer med din blaster, overlist fjender med snigangreb og gadgets, eller forsøg at få overtaget gennem afledningsmanøvrer. PRØV KRÆFTER MED HØJRISIKOMISSIONER Tag imod missioner fra galaksens forbrydersyndikater, hvis risiko kun overgås af deres belønninger. Stjæl værdifuldt gods, infiltrer hemmelige områder, og overlist fjender som en af galaksens mest eftersøgte personer. Hvert eneste valg, du træffer, påvirker dit omskiftelige omdømme. SÆT DIG I PILOTSÆDET Styr dit rumskib, Trailblazer, gennem nervepirrende rumkampe mod Imperiet og andre fjender. Vælg det rette øjeblik til at jage, undvige og angribe for at få overtaget. Galaksen er fuld af muligheder for dem, der er parate til at vove pelsen. Tilbud, indhold og datoer kan blive ændret. *Bliver tilgængelig ved udgivelsen af den første historiepakke.