Star Wars: Jediens vej
Med dit lyssværd i hånden og din trofaste droide ved din side er det tid til at udforske galaksen! I dette eventyr spiller du som jediridder, kæmper mod skrækkelige monstre, duellerer andre jedier og tager på en særlig mission med Yoda for at afsløre mysterier på en fremmed, uudforsket planet.