S.T.A.R. Labs-missioner
Du kan træne til at blive den bedst mulige superhelt med 40 helt nye S.T.A.R. Labs-missioner til Lobo, Batgirl, Scorpion, og general Zod! Bemærk venligst, at disse missioner allerede er inkluderet for indehavere af season pass. Det er nødvendigt for Sæsonpasholdere at downloade Sæsonpasset igen for at få S.T.A.R. Lab- missionerne gratis.