Standpoint
En labyrint svinder til syne; et rum du styre, men som holder dig. Helt tabt med ingen andre steder du kunne være? Standpoint er et første persons puzzle-platformspil, hvor spilleren besidder evnen til at ændre orienteringen af verden. Udforsk labyrinten-lignende miljø, løse gåder og indsamle hemmeligheder, for at overvinde de stadier af sorg. Og spørg dig selv, behøver fortællerens kryptiske spor til verden skjule nogle dybere følelser? Med hver væg potentielt gulvet, drage fordel af de mange forskellige måder at nærme forhindringer. Drej en farefuld korridor af lasere i en simpel pit. Bryde igennem barrierer, som du glider gennem tunnellerne. Endda bruge døden til din fordel. Når op kan blive ned på ethvert tidspunkt, vil du flyve eller falde?