Stacky Dash: Anime Pack
Med denne DLC låser du op for: - 5 premium anime-skins - 7 søde premiumfliser - 2500 mønter til at få flere skins - 500 diamanter til at udvide din zoo - 15 nøgler til at redde dyr Løs dig gennem endeløse puslespil med nye skins og fliser!