Kør verden rundt med Mt. Fuji & Friends-pakken. Kør ræs og lav tricks gennem seks unikke events på det legendariske bjerg, der dominerer horisonten ud for Tokyo – Mt. Fuji. Drøn forbi kirsebærtræerne, lav grinds gennem Torii-buerne og tricks på de ældgamle pagoder. Indeholder desuden den gamle SSX-favorit Eddie Wachowski og den professionelle snowboarder Travis – som er den første virkelige snowboarder, der optræder i et SSX-spil. Kom foran de andre på ranglisterne med figurspecifikke Ultimate-snowboards, der giver færdighedsbonusser til Eddie, Zoe, Mac, Kaori og Elise samt et bonus-GeoTag! Du får et bjerg af indhold i denne pakke!