SSX 3
Suset mærkes første gang på toppen af det første bjerg, hvor et storslået bjerg ligger for dine fødder – stå ned af det … udforsk det … overvind det! Med helt nye freestyleevents og baner, fantastiske tricks og seje figurer, du kan tilpasse, sidder SSX 3 på hylden og bare og venter på dig.