Squad Killer
Skyd dig vej gennem de udfordrende niveauer i klassisk retrostil! Squad Killer minder om de ligefremme og vanedannende udfordringer du kender fra 8-bit-klassikerne, og giver dig kontrol over en retro-arkadeoplevelse med et moderne touch. Grafikken er i en pixeleret retrostil, men tilbyder et strejf af detaljer, tilpasning og præcision, der skubber grænserne for inspirationen bag. Juster selv farvepaletten, vælg mellem flere afspilningstilstande, anskaf opgraderinger og overvind uforudsigelige baneopsætning ved hvert gennemløb! Målet er simpelt - fjern alle fjender fra alle rummene - et efter et - find nøglen og fortsæt til det næste niveau. Sejren er dog langt fra sikker, da nye typer fjender vil prøve at stoppe dit gennemløb, og du vil møde en boss på hver femte niveau. Dræb eller bliv dræbt! Overvind hver enkelt fjende hurtigt og strategisk for at samle mønter og køb opgraderinger til din fordel.