Squad E, to the Beach!
September 1935 EC. Efter en snæver sejr får Squad E en særopgave: De skal afskære en af Imperiets vigtige forsyningslinjer. Men da Claudes gruppe stormer fjendens base, befinder de sig pludseligt på en smuk sandstrand ... Historien kan spilles, når du har gennemført 10. kapitel af hovedhistorien. Hvis du gennemfører denne ekstrahistorie, bliver der låst op for svømmeuniformer til Claude, Riley, Raz, Kai og Minerva. Du får adgang til historien ved at gå til Book Mode > Menu > Extra Stories.