SPOOKY-KOSTUMEPAKKE
SPOOKY-KOSTUMEPAKKE Skru op for kuldegysningerne, og slip din indre spøgelsesjæger og monsterdræber løs med disse kostumer, der er perfekte til Halloween – eller til en uhyggelig stund på alle andre tider af året! Denne pakke indeholder Just Haunt It!-jakken og fire indendørskostumer: Maxidermy, Ragdoll Max, Max Ghoulfield og Max O’Lantern.