Spider-Man-figurpakke
Indhold med den altid populære Spider-Man svinger sig på vej mod dig! Peter Parker, Miles Morales med flere tager med ud på eventyret sammen med alle, der har købt LEGO Marvel’s Avengers. Denne pakke indeholder seks spilbare figurer, inklusive Spider-Man fra den actionfyldte blockbusterfilm Marvel’s Captain America: Civil War!