Spencer
Spillet er et klassisk Jump'n Run med udfordrende niveauer og fjender. Find manglende emner, ødelæg fjender, saml mønter og diamanter. 3D grafik pakket i en flot grafik stil, flotte 2.5D niveauer og gennemprøvet gameplay giver dig timers sjov. Spencer er en intergalaktisk rejsende, der styrtede sit rumskib på Jorden. Alien monstre, stowaways, har brudt ud og stjal vigtige dele for at reparere rumskibet. Hjælp Spencer til at få de manglende emner til sit skib. Ødelæg fjender, saml mønter og diamanter til at dække alle spor på jorden. Gameplay: Du skal samle alle mønter for at åbne exitautomaten og afslutte niveauet. Når alle mønter er samlet, vises bonusdiamanter. Vær hurtig, huset spøgelse følger dig og vil stjæle alle dine bonus diamanter. Brug specielle ting omhyggeligt for at narre spøgelsen og få flere diamanter og fjender til en god highscore.