Et samarbejdskostume, baseret på Asbels outfit i "Tales of Graces f Remastered"! Tilføjer et samarbejdskostume til Yumia. Bemærk: Indholdet vises på engelsk for nogle sprog. Kostumer er tilgængelige, når der er låst op for base building, og en Dressing Room er blevet placere. Besøg den officielle hjemmeside for "Atelier Yumia" for at få mere at vide.