Spacewing War
Tag afsted på en rigtig retro-skydeoplevelse, der er fyldt med overraskelser og hemmeligheder! Planeten Mavros har invaderet Jorden og vil gøre den til deres nye hjem, og det er op til dig at stoppe dem! Spacewing War er et sidescrollende skydespil, der er inspireret af genrens håndholdte klassikere. Dette actionfyldte rumeventyr er skabt med pixelgrafik i fire toner og blander en munter science fiction-fortælling samt en simpel spillemekanik med dyb våben-jonglering og tonsvis af hemmeligheder, du kan opdage. Spacewing War har en bred vifte af unikke skudtyper, fra simple blaster- til avancerede boomerangprojektiler, hvilket giver dig de nødvendige værktøjer til at tackle de kringlede forhindringer samt boss-kampene. Tilpas din oplevelse yderligere med 40 farvepaletter, lås op for kampagner, efterhånden som du skrider frem, og opdag overraskelserne, når den interstellare fortælling udfolder sig! Rejs henover en himmel med stjerne eller skyer, nyd de tropiske kyster og meget mere i det ultimative kærlighedsbrev til de gode gamle håndholdte actionspil.