Spacebase Startopia - Extended Edition Bonus Content
Den udvidede udgave med bonusmateriale indeholder en særlig rumvæsenhat, dekorative statuer, der repræsenterer de rumvæsnernes racer, skins til lodne droider og skralderobotter.