Space Hulk: Tactics - Customisation Pack
Tilpas dine Space Hulk: Tactics-enheder og få en større spiloplevelse med Customisation-pakken. Denne DLC-pakke indeholder: - Unikke farver og badges, så du kan spille de efterfølgende kapitler Blood Angels, Dark Angels og Ultramarines. - Unikke farver og badges fra Heresy-æraens Space Wolf Terminators, eller dem, der tilhører Bran Redmaw’s Great Company.