Space Crew: Legendary Edition
Dette er Space Crew: Legendary Edition. Den legendarisk udfordrende, strategiske singleplayer-simulator! Du er kaptajn i United Defense Force med eget stjerneskib. Saml din besætning, tilpas dit skib, og udforsk galaksen, mens du forsvarer Jorden mod en mystisk, fremmed trussel kendt som Phasmids! Forbered dig på udfordringer. Du vil miste besætningsmedlemmer. Du vil møde farlige missioner. Du vil opleve livet som galaksens helt! Rejs på tværs af galaksen for at bekæmpe truslen mod menneskeheden i forskellige discipliner, rekognoscering, dusørjagt, genindtagelse og de nye Away Team-missioner. Gør din besætning til en eliteenhed, så alle fra kaptajnen til kommunikationsofficererne stressfulde, dødbringende situationer såsom angreb fra kampfly og invasioner af andre skibe, mens de også reparerer systemerne og slukker brande hist og her! Tilpas og opgradér dit rumskib med forbedrede våben, skjolde, motorer og meget mere (også en stilfuld lakering!) Android Ambush Android Ambush er en helt ny kampagne til Space Crew-eventyret. Tag kampen op mod en hær af robotter, der ledes af oprørske androider, som tidligere var allierede med United Defence Force! Kæmp mod en lang række af fjendens mestre og skibe i et nyt stjernesystem, og lås op for nyt udstyr, nye udseender og nye opgraderinger. Men androiderne spiller ikke efter de samme regler som phasmiderne, så du må gentænke din taktik fra bunden. Away Team-missioner Forlad skibet, og rejs til fods til forposter og store skibe med tre besætningsmedlemmer i de NYE Away Team-missioner, der findes i begge Space Crew-kampagnerne. Det er afgørende at vælge det rigtige hold for at overleve, for Away Team-missionerne kan indeholde både udforskning, hovedbrud og kamp ... af og til i en kamp mod tiden! Legendarisk besætning Det er ikke en rigtig Legendary Edition uden en legendarisk besætning! Opbyg og tilpas den ultimative besætning ved at opdage og redde legendariske besætningsmedlemmer med utrolige evner og overlegne egenskaber. Du kan dog ikke blot rekruttere disse enestående besætningsmedlemmer, men skal finde dem under rednings- eller Away Team-missioner eller låse op for dem med koder, du kan vinde i fællesskabets konkurrencer.