Space Chef
Et trerets-eventyr: Restaurantchef, let overlevelsesrollespil og livssimulator – alt sammen udspiller sig i Hesteskotågens gakkede univers. Som galaksens (kommende) mesterkok er det op til dig at opsøge de bedste ingredienser fra fremmede planeter, tilberede lækre retter og servere dem for kunderne i din hyggelige, modificerbare rum-trailer. Udforsk fremmede verdener Der er et helt univers af ingredienser, som venter på at blive spist ... og også på at spise dig. Udforsk fremmede planeter, forladte rumstationer eller din egen kælder for at finde planter, dyr og andre lækkerier. På vejen møder du rumpirater, oldgamle ruiner og et mistænkeligt højt antal forladte restauranter. Vær på udkig efter sjældne ressourcer (og tilfældige skrotstumper), som du kan bruge til at opgradere dit udstyr, køkkengrej og rumskib. Tilbered galaktisk gastronomi Når køleskabet er fyldt med ingredienser, der (for det meste) er holdt op med at sprælle, er det tid til at åbne biksen og få gang i serveringen! Tilbered mere end 140 forskellige retter – lige fra enkle beefle-spyd til den legendariske vanskelige oktoæg-overraskelse. Imponér dine gæster med lækker mad og hurtig betjening, og snart vil du blive tildelt Astronomical Culinary Excellence Stars, der markerer din rejse mod den gastronomiske succes i galaksen. Efterhånden som dit omdømme vokser, kommer der flere kunder! Bevar fleksibiliteten ved at forsætte med madudbringning, eller åbn en restaurant med siddepladser til strømmen af sultne kunder. Du kan altid lukke køkkenet, når eventyret kalder. Skab stemning med stjernestil Din rum-trailer ligner måske ikke noget særligt udefra, men den har alt, den skal bruge. Tag fuld kontrol over indretningen – placer dekorationer, hvor du vil, og udnyt det omfattende farvesystem til at skabe dine drømmes restaurant. Læg nyt gulv, opret temazoner, eller fyld den med sofaer og andre rekvisitter, som du finder på din rejse! Servér for hele stjernetågen Indbyggeren i Hesteskotågen er mere end sultne maver (de fleste dem). Lær skrothandleren Zoe at kende, den fallerede rumhelt Jack Bronzon og bartenderen Zlurka – som helt sikkert IKKE er et rumvæsen - og mange andre originaler på din rejse mod intergalaktiske kulinarisk stjernestatus. Der venter dig unikke opskrifter, sidemissioner og endda romantik, hvis du kan gøre dine kunder glade. Sammen med dine nye venner skal du afsløre sandheden om din forsvundne bedstemor og tage kampen op mod Galactic Burger, som forsøger et erobre dit territorie.