Sovereign Syndicate
Et victoriansk steampunk-rollespil med tarotkort i stedet for terninger. Efterforsk samfundets mest sårbares forsvinden for at afdække en mystisk kult. Spil som tre figurer med hver sine evner og motiver. Tilpas figurerne ved at træffe valg i historien og låse op for nye tarotkort. Udforsk en åben verden i dette steampunk-rollespil i en victoriansk verden. Spil som tre figurer med historier, der forgrener sig og flettes ind i hinanden. Efterforsk, interager med andre, og træf beslutninger for at sætte dit præg på denne verden og dets indbyggere. Der er ingen tilfældige statistikpoint – brug dine evner til at nå næste niveau, og læg din skæbne i tarotkortenes hænder. Hvordan vil du så løse dine problemer? Med kamp, overtalelse, magi eller sprængstoffer? Valget er dit, og alle dine kort er på bordet. Men pas på! Docklands er ikke et sted for svage sjæle. Tarotkortchancesystem – Lad terningen blive derhjemme, når du interagerer med forskellige figurer. NPC’er reagerer på dit køn, din race, dit udseende og dialogvalg, så du skal lyde og se helt rigtig ud for at få det "rigtige" resultat. Men ingenting er sikkert. Held spiller også en rolle, og det hele handler om kortene med vores tarotkortchancesystem. Færdigheds- og etikettesystem: De færdigheder, du bruger, forbedrer din evne, mens dem, du ignorerer, stagnerer. Behersk de færdigheder, du vælger, og lær om verden og dens indbyggere for at låse op for muligheder og særlige dialoger. Så ud at se og opleve med dig! Og vær ikke bange for at gøre noget ukonventionelt. ... Drikke dig fra sans og samling i gin? Helt sikkert, så længe du kan holde til det. Ryge noget opium? Absolut, men sørg for, at du ikke døser hen – måske er der ikke sikkert her. Sæt alle pengene på sort? Man lever kun én gang, siger man jo. Og selv af fiaskoer kan man lære noget ... Udforsk en overdådig åben verden – Et fantasy-inspireret victoriansk steampunk-London venter dig, fyldt med interessante figurer og steder. Udforsk gyder, opiumhuler, bordeller og meget mere på eget ansvar, og nyd de simple glæder, de har at byde på. Efterforsk, interager med andre, og træf beslutninger for at skabe din egen vej. Tre figurer, tre forskellige historier – Spil som tre figurer med historier, der flettes ind i hinanden i byens Docklands og udfolder sig alt efter dine valg. Atticus Daley, en forældreløs minotaurtroldmand, som kravlede ud af en flaske for at opleve en følelse af at høre til og få sit næste fix. Clara Reed, en korsar med en broget fortid og en snedig kvinde med en rebelsk side. Følg hende i hendes jagt på hævn og kurtisanemorderen. Otto, den trofaste robot og ingeniøren Theodore Redgraves følgesvend. Otto er ikke bare summen af sine dele og ønsker mere ud af livet end at være underdanig og nyttig. Hver figur har sin egen blanding af færdigheder, udstyr og ekspertise, og de skal måske arbejde sammen for at lykkes. Tør du stole på dine ledsagere, og bør de stole på dig? Alle er trods alt ikke helte.