SOULCALIBUR VI - DLC9: Haohmaru
Hvis du køber denne udvidelse, låses der op for Haohmaru som spilbar figur i hovedspillet SOULCALIBUR VI. Du får også adgang til ekstrabanen "Gairyu Isle", og der er flere Character Creation-ting, herunder Nakorurus dragt. Haohmaru, som er kendt fra SAMURAI SHODOWN, deltager i kampen som en del af DLC 9. Du kan bruge manøvrer som Power Slash fra det originale spil til at svække modstanderen med og derpå bruge de mest hårdtslående angreb til at slå ham eller hende i gulvet! DLC-indhold: – Haohmaru som spilbar figur – Ny baggrundsmusik: "Tune of the Man - Dual Souls" – En ny bane: "Gairyu Isle" – Ekstra ting til brug i Character Creation (14 i alt) – Yderligere våben (7 i alt) – Yderligere titler (4 i alt) – Yderligere kampkommentarer (6 i alt)